Friday, December 23, 2011

Directia 5 - Cu Tine Sa Zbor



Direcția 5 este o trupă româneasca care a luat ființă în anul 1991. După mai multe schimbări în componenta formației se ajunge in 94 la o formula mai stabilă, moment în care grupul începe și colaborarea cu Loredana Groza. La acestă dată, singurul membru rămas din componenta inițială a formației este Marian Ionescu (bas, keyboards, compozitor). După patru ani de colaborare, Loredana se desparte de grup iar Cristi Enache (voce) se alătura trupei, creând astfel o formulă ce va avea mare succes: Marian Ionescu, Nicu Damalan, Marius Keseri și Cristi Enache.

Melodia Cu tine să zbor face parte din albumul Promisiuni apărut in anul 2004.

Cu tine să zbor - Versuri:

Tu mă chemi, eu apar
Nu mă lași să știu de mine măcar
Mă transformi într-o clipă
Doar tu mă prefaci și mi-e dor
Cu tine să zbor

Mă atragi, mă avânt
Mă îndrept acum spre necunoscut
Și îmi place să fiu unde nici nu am fost în trecut

Cu tine să zbor e ușor
Până la nori simt că zbor
Cu tine să zbor e ușor
Până la nori
Simt că zbor până la nori.

Sunt al tău , ești a mea
Nu mă pot gândi la altcineva
Doar cu tine plutesc și nu cred că mai vreau să cobor.

Cu tine să zbor e ușor
Până la nori simt că zbor
Cu tine să zbor e ușor
Până la nori
Simt că zbor până la nori.

Doar cu tine să zbor e ușor
Până la nori simt că zbor
Cu tine să zbor e ușor
Până la nori
Simt că zbor până la nori.

No comments:

Post a Comment