Friday, December 23, 2011

Directia 5 - Am nevoie de tine



Direcția 5 este o trupă româneasca care a luat ființă în anul 1991. După mai multe schimbări in componenta formației se ajunge in 94 la o formula mai stabilă, moment în care grupul începe și colaborarea cu Loredana Groza. La acestă dată, singurul membru rămas din componenta inițială a formației este Marian Ionescu (bas, keyboards, compozitor). După patru ani de colaborare, Loredana se desparte de grup iar Cristi Enache (voce) se alătura trupei, creând astfel o formulă ce va avea mare succes: Marian Ionescu, Nicu Damalan, Marius Keseri și Cristi Enache.

Melodia Am nevoie de tine face parte din albumul Cântece noi cu Direcția 5 apărut in anul 2000. In vara anului următor piesa le aduce locul al doilea la secțiunea șlagăre a Festivalului Mamaia 2001.

Am nevoie de tine - Versuri:

În liniștea mea
Mă întreb de-as putea
Să te simt aproape din nou

Îmi revin amintiri,
Gânduri ce vor veni
Să-mi aducă-n sufletul un gol

Îmi lipsește curajul de a-ți spune ce simt
Nimic nu s-a schimbat
Sentimente pierdute le-am reîntâlnit
De acum eu le-am aflat

Am nevoie de tine

Azi încerc sa m-ascund, încerc sa nu uit
Mă gândesc la tine mereu...

Totu-mi pare tăcut, totu-mi pare pierdut
Devine tot mai greu

Am nevoie de tine
Când mă trezesc
Am nevoie de tine
Să pot să visez

Am nevoie de tine
Sa mă asculți
Am nevoie de tine
Să nu mă uiți

Am nevoie de tine
Când mă trezesc
Am nevoie de tine
Să pot să visez

Am nevoie de tine
Să mă asculți
Am nevoie de tine
Să nu mă uiți.

No comments:

Post a Comment