Sunday, October 30, 2011

Mondial - Atit de frageda



Mondial este o formatie romaneasca de muzica rock infiintata în 1966 la București de catre basistul Filip Merca care a şi dat numele formaţiei. Ea se numara printre primele grupuri din Romania care fac trecerea de la muzica beat la directii mai elaborate ale rock-ului.Sursa

Melodia Atit de frageda, foloseste versurile poeziei cu acelasi nume compusa de marele nostru poet Mihai Eminescu. Piesa face parte din EP nr.1 aparut in anul 1969, la casa de discuri Electrecord.

Atit de frageda - Versuri:

Abia atingi covorul moale,
Matasa suna sub picior,
Si de la crestet pana-n poale
Plutesti ca visul de usor...
Si de la crestet pana-n poale
Plutesti ca visul de usor.

Din incretirea lungii rochii
Rasai ca marmura in loc
Se-atarna sufletu-mi de ochii
Cei plini de lacrimi si noroc...
Se-atarna sufletu-mi de ochii
Cei plini de lacrimi si noroc.

O, vis ferice de iubire,
Mireasa blanda din povesti,
Nu mai zambi! A ta zambire
Mi-arata cat de dulce esti,

Cum poti cu-a farmecului noapte
Sa-ntuneci ochii mei pe vechi,
Cu-a gurii tale calde soapte,
Cu-mbratisari de brate reci.

Deodata trece-o cugetare,
Un val pe ochii tai fierbinti:
E-ntunecoasa renuntare,
E umbra dulcilor dorinti...
E-ntunecoasa renuntare,
E umbra dulcilor dorinti.

Te duci, si-am înteles prea bine
Sa nu ma tin de pasul tau,
Pierduta vesnic pentru mine,
Mireasa sufletului meu!

Ca te-am privit e a mea vina
Si vesnic n-o sa mi-o mai iert,
Spasi-voi visul de lumina
Tinzandu-mi dreapta in desert.

Si-o sa-mi rasai ca o icoana
A pururi verginei Marii,
Pe fruntea ta purtand coroana
Unde te duci? Cand o sa vii?
Pe fruntea ta purtând coroana
Unde te duci? Cand o sa vii?

Unde te duci? Cand o sa vii?
Unde te duci? Cand o sa vii?
Unde te duci? Cand o sa vii?
Unde te duci? Cand o sa vii?

No comments:

Post a Comment