Saturday, October 22, 2011

Andra - Ramai cu mine



Alexandra Irina Maruta (n. Mihai, 23 august 1986 Campia Turzii, Romania) cunoscuta sub numele ei de scena, Andra este o cantareata de muzica pop, și R&B.

Melodia Ramai cu mine, face parte din albumul cu acelasi titlu, aparut in anul 2005. Piesa a fost compusa de Adrian Romcescu pe versurile Danei Dorian. Andra a participat cu aceasta melodie la concursul Cerbul de Aur 2005, obtinand locul doi.

Ramai cu mine - Versuri:

Noaptea ma strange
In tacerea ei
Si ma arunca iar
Intr-un sarut amar...

Ziua ma frange
Cu lumina ei
Si imi apare in gand
Ultimul tau cuvant.

Visul meu s-a stins cuminte
Asa cum a inceput
Si nu stiu cu ce am gresit
Simt ca vorba ta ma minte
Dar eu nu pot sa uit
Cat de mult noi doi ne-am iubit...

Ramai cu mine
Vreau zambetul de ieri
Vreau sa-mi dai ce-mi ceri
Vreau sa intelegi si tu
Cum e sa spui "Da" sau "Nu"

Ramai cu mine
Vreau noaptea sa ma simti
Vreau sa nu ma mai minti
Vreau sa intelegi
Ca eu nu te pot ierta
Daca tu...Vei pleca...

Visul se stinge
Si in urma lui
Lacrimi cad usor
Lacrimi cad si dor
Visul se stinge si sub ochii mei
Totul s-a incheiat
Tot ce eu am sperat.

Visul meu s-a stins cuminte
Asa cum a inceput
Si nu stiu cu ce am gresit
Simt ca vorba ta ma minte
Dar eu nu pot sa uit
Cat de mult noi doi ne-am iubit.

Ramai cu mine
Vreau zambetul de ieri
Vreau sa-mi dai ce-mi ceri
Vreau sa intelegi si tu
Cum e sa spui "Da" sau "Nu"

Ramai cu mine
Vreau noaptea sa ma simti
Vreau sa nu ma mai minti
Vreau sa intelegi
Ca eu nu te pot ierta
Daca tu...Vei pleca...

Stiu ca viata fara tine
E un loc pustiu
Si tu stii prea bine
Cat de mult pe tine te vreau

Ramai cu mine
Vreau zambetul de ieri
Vreau sa-mi dai ce-mi ceri
Vreau sa intelegi si tu
Cum e sa spui "Da" sau "Nu"

Ramai cu mine
Vreau noaptea sa ma simti
Vreau sa nu ma mai minti
Vreau sa intelegi
Ca eu nu te pot ierta
Daca tu...Vei pleca...

No comments:

Post a Comment