Sunday, November 27, 2011

Angela Similea - Un albastru infinit



Angela Ioana Similea, cunoscuta publicului sub numele Angela Similea (n. 9 iulie 1946, comuna 30 Decembrie, judeţul Giurgiu) este o cantareata romanca de muzica usoara, cu stil interpretativ propriu, de mare succes in anii '70 - '80 ai secolului al XX-lea. Sursa

Melodia Un albastru infinit este compusa de Marcel Dragomir. Cu acesta piesa Angela Similea obtine premiul I la Festivalul Mamaia editia 1977.

Un albastru infinit - Versuri

Dintr-o data lumea dispare
De la umbra pana la soare
Intr-o noua, blanda culoare
Ca privirea ta
Trec fantasme, trece ogoare
Pasari albe ca o chemare
Pasii nostrii trec pe carare,
Trec, trec

Un albastru infinit
Lunecand pe ramul nesfarsit
Somnul meu de noapte l-a trezit
Cerul meu l-a rascolit

Un albastru infinit
A uitat pamantul inflorit
Si campia fara asfintit
Un albastru infinit.

Ce lumina intr-o culoare
De le soare pana la floare
Si pe frunte simt o racoare
Din privirea ta.

E un strigat sau o chemare
Lant de gene, unduitoare
Buze arse, mistuitoare
Da, da

Un albastru infinit
Lunecand pe ramul nesfarsit
Somnul meu de noapte l-a trezit
Cerul meu l-a rascolit

Un albastru infinit
A uitat pamantul inflorit
Si campia fara asfintit
Un albastru infinit.

Un albastru infinit
Lunecand pe ramul nesfarsit
Somnul meu de noapte l-a trezit
Cerul meu l-a rascolit.


Sursa versuri

No comments:

Post a Comment