Saturday, November 26, 2011

AcvilA - Dulci cuvinte



AcvilA s-a format pe data de 13 mai 2000 si s-a destramat dupa numai cativa ani. In scurta perioada de activitate au catigat numeroase premii la festivalurile de rock din tara.
Din componenta ei au facut parte: Iulia Preotu - voce, Sorin Petrila - tobe, Iulian Croitoru - chitara, Lucian Albu- chitara bass.

Melodia Dulci cuvinte face parte din albumul Dulci cuvinte aparut in aprilie 2002. Acesta este primul si singurul album al trupei. Versurile piesei au fost compuse de Iulia Preotu Sursa. Despre versurile melodiei, Iulia a declarat: "E o piesa care de fapt nu are versuri. Sunt doar cuvinte compuse (lipite ca intr-un colaj) intr-o structura care sa dea un iz al unei relatii, o atmosfera. Scopul a fost de a reda o inocenta care ma cuprindea." Sursa

Dulci cuvinte - Versuri:

ti na ni na, ce foame avea!
ti na ni na, ce dulce era. . .
ti na ni na
Si ce foame avea!

Dar nu stii cate cuvinte, da,
Dar nu stii ce foame avea. . .

Dulci cuvinte, dulci cuvinte, el ma mintea!
Dulci cuvinte, dulci cuvinte, nimeni nu il credea.
Dulci cuvinte, dulci cuvinte. . .da. . .Da!
Dar el ma mintea intr-una
Si-mi spunea! Si-mi spunea. . .
Dar el ma mintea intr-una. . .
Ma mintea, ma mintea!

Dulci cuvinte, dulci cuvinte,
Imi spunea ca inainte
Si eu toata il credeam. . .
Dulci cuvinte, dulci cuvinte
Imi spunea ca inainte
Si. . . eu il credeam.

Dulci cuvinte. Dulci cuvinte.
Eu toata il credeam
Cate-n luna si in stele. . . imi spunea!

Sursa Versuri

No comments:

Post a Comment